Κυριακή, 27 Ιουλίου, 2025

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ: Οι τάσεις της φιλοξενίας

Η επόμενη μέρα της boutique φιλοξενίας συζητήθηκε στο πρόσφατο «EMOTIONS Travel Show», στη Μαδρίτη, όπου παρουσιάστηκαν όλες οι τρέχουσες τάσεις και συζητήθηκαν οι νέες προκλήσεις της αγοράς της φιλοξενίας.

Συγκεκριμένα, οι ανησυχίες που κυριάρχησαν στις συζητήσεις που έγιναν στο πλαίσιο του show αποτύπωσαν ξεκάθαρα αυτές τις προκλήσεις, ανάμεσα στις οποίες ξεχωρίζουν:

– Πολιτικές αναταραχές, που δημιουργούν αβεβαιότητα σε βασικές αγορές, όπως οι ΗΠΑ

– Οικονομική αστάθεια και μείωση της καταναλωτικής εμπιστοσύνης, που περιορίζουν τη δαπάνη στην πολυτελή φιλοξενία – η σχέση αξίας-τιμής είναι πλέον αδιαπραγμάτευτη,

– Ο πληθωρισμός και οι διακυμάνσεις νομισμάτων, που περιπλέκουν τις επιλογές των ταξιδιωτών

– Οι αλλαγές στον χώρο εργασίας (π.χ. επιστροφή στο γραφείο μετά την τάση για τηλεαπασχόληση στη διάρκεια και μετά την πανδημία), που μειώνουν τη διάρκεια και συχνότητα των ταξιδιών

– Οι αυξημένες τιμές των αεροπορικών εισιτηρίων, που επηρεάζουν την ελκυστικότητα των προορισμών

– Η υπερπροσφορά και η «οπτική κόπωση» σε προορισμούς όπως η Μύκονος και η Σαντορίνη

– Ο ανταγωνισμός που εντείνεται όχι μόνο μεταξύ ξενοδοχείων, αλλά και μεταξύ ολόκληρων νέων προορισμών, και

– Η κούραση από την ομοιογενή «πολυτέλεια copy-paste» – ακόμη και στην Ελλάδα.

Μέσα σε αυτό το σκηνικό, οι σύγχρονοι ταξιδιώτες ανεβάζουν ψηλά τον πήχη των απαιτήσεων τους, αναζητώντας διαφορετικές εμπειρίες, αυθεντικότητα, ανθρώπινη φιλοξενία, προορισμούς και χώρους που αντικατοπτρίζουν την ταυτότητα του κάθε τόπου, και απορρίπτοντας επαναλαμβανόμενες, γενικές και ομοιόμορφες εμπειρίες.

Τάσεις προορισμών

Στο πλαίσιο αυτό, η «Square Lime» ανέλυσε τις επιδόσεις βασικών ελληνικών προορισμών για το β’ τρίμηνο του 2025, αποτυπώνοντας ενδιαφέρουσες τάσεις και μεταβολές που αντικατοπτρίζουν την ευρύτερη δυναμική της αγοράς.

Για την Πάρο υποστηρίχθηκε:

«Η Πάρος διατηρεί σταθερή απόδοση στις ευρωπαϊκές αγορές, ενώ καταγράφει αξιόλογη άνοδο από ΗΠΑ (+20%) και Αυστραλία (+10%). Παρά τη μείωση από τη Γαλλία (-15%), η εμπιστοσύνη στο νησί παραμένει υψηλή, με σημαντικό ποσοστό επαναλαμβανόμενων επισκεπτών.

H Square Lime στοχεύει στην ανάδειξη της Πάρου ως αυθεντικής, κομψής και ήρεμης εναλλακτικής της Μυκόνου, εστιάζοντας ιδιαίτερα στο αμερικανικό κοινό που αναζητά ποιότητα χωρίς υπερβολή».

ΠΗΓΗ: Parostoday.gr

dauwin

bluestarferries

FLEXCAR

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

deya-parou

kiranos.cafe

kiranos.cafe

parospark

YOUTUBE LIVE

parostoday

kiranos.cafe

kiranos.cafe

SEAJETS

parospark

YOUTUBE LIVE

SEAJETS

lafarge

omilosparou

parostoday

FLEXCAR

ΕΙΡΗΝΗ ΓΙΑΝΝΑΤΟΥ

ΑΓΡΟΤΙΚΟΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ ΠΑΡΟΥ

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΖΩΩΝ

ParosVoise