Έπειτα από καταγγελία συμπολίτη στον δήμο Πάρου για απόπειρα τηλεφωνικής απάτης που εμπλέκει αρμόδιες υπηρεσίες του, από το γραφείο Τύπου του δήμου εκδόθηκε η ακόλουθη ενημερωτική ανακοίνωση:
«Θα θέλαμε να επιστήσουμε την προσοχή των επαγγελματιών αλλά και όλων των δημοτών σχετικά με τηλεφωνήματα που πραγματοποιούνται από αγνώστους. Οι επιτήδειοι είναι αρκετά πιστικοί καθώς επικαλούνται οικονομικές εκκρεμότητες των πολιτών με το Δήμο, παρέχοντας για παράδειγμα λεπτομέρειες τιμολογίων, τις οποίες πληροφορούνται από τις αναρτήσεις που γίνονται στη Διαύγεια.
Οι πολίτες θα πρέπει να γνωρίζουν ότι οι αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου μας, επικοινωνούν πάντοτε με το κοινό, είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είτε από τα σταθερά υπηρεσιακά τηλέφωνα και αναφέροντας πάντα το ονοματεπώνυμο του υπαλλήλου.
Γι’ αυτό καλούμε όλους τους πολίτες, να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί σε ανεπιθύμητες κλήσεις από άγνωστα νούμερα. Να μην αποκαλύπτουν προσωπικά τους δεδομένα, όπως κωδικούς πρόσβασης και άλλες ευαίσθητες πληροφορίες.
Ο Δήμος Πάρου ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ δεν πρόκειται να ζητήσει κωδικούς πρόσβασης λογαριασμών. Συστήνεται στους πολίτες, που θα λάβουν τέτοιου είδους τηλεφώνημα, να μην προβούν σε καμία ενέργεια, αν πρώτα δεν επικοινωνήσουν οι ίδιοι με την αρμόδια υπηρεσία, καθώς και να ενημερώσουν τις αστυνομικές αρχές, αν θεωρούν ότι πρόκειται για απόπειρα εξαπάτησής τους».