Newsroom
Μνημόνιο συνεργασίας υπέγραψαν πριν λίγες μέρες ο πρόεδρος της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου & Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ) κ. Σταύρος Καφούνης και ο πρύτανης του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, (ΟΠΑ) καθηγητής Βασίλης Βασδέκης στην αίθουσα της Συγκλήτου.
Όπως τονίστηκε, το μνημόνιο αυτό επιβεβαίωσε την κοινή βούληση των δύο φορέων να ενισχύσουν τη διασύνδεση της ακαδημαϊκής κοινότητας με την πραγματική οικονομία και να επενδύσουν στη νέα γενιά που θα διαμορφώσει το μέλλον της επιχειρηματικότητας και του ελληνικού εμπορίου.
Το μνημόνιο προβλέπει την εκπόνηση κοινών μελετών και ερευνών, την ανάπτυξη προγραμμάτων αναβάθμισης δεξιοτήτων για τα μέλη της ΕΣΕΕ, δράσεις διασύνδεσης φοιτητών και αποφοίτων του ΟΠΑ με τις επιχειρήσεις, την υλοποίηση εκπαιδευτικών και ερευνητικών προγραμμάτων, καθώς και τη συνδιοργάνωση εκδηλώσεων, υποτροφιών και βραβείων.
Ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ, Σταύρος Καφούνης, δήλωσε ότι η συνεργασία δημιουργεί μια ουσιαστική γέφυρα ανάμεσα στη γνώση, την έρευνα και την πραγματική οικονομία, σε μια περίοδο κατά την οποία το ελληνικό εμπόριο μετασχηματίζεται ταχύτατα. Όπως ανέφερε, ο ψηφιακός μετασχηματισμός, οι αλλαγές στις καταναλωτικές συνήθειες και η ανάγκη ενίσχυσης της παραγωγικότητας καθιστούν αναγκαία τη στενότερη σύνδεση επιχειρηματικότητας, εκπαίδευσης και καινοτομίας.
Τόνισε ακόμη ότι η συνεργασία δημιουργεί νέες προοπτικές για τις επιχειρήσεις, ενώ προσφέρει στους νέους τη δυνατότητα να γνωρίσουν ουσιαστικά τον κόσμο του επιχειρείν και να συμβάλουν ενεργά στη διαμόρφωση του μέλλοντος του κλάδου. Ιδιαίτερη έμφαση έδωσε στη στήριξη της νέας γενιάς εμπόρων και επιστημόνων, υπογραμμίζοντας ότι η ΕΣΕΕ θα συνεχίσει να αναπτύσσει πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα, τη γνώση και την εξωστρέφεια του ελληνικού εμπορίου.
Από την πλευρά του, ο πρύτανης του ΟΠΑ, Βασίλης Βασδέκης, επισήμανε ότι το Πανεπιστήμιο υπηρετεί διαχρονικά την αποστολή του να παράγει γνώση με ουσιαστικό αντίκτυπο στην οικονομία και την κοινωνία. Όπως σημείωσε, το μνημόνιο δημιουργεί ένα πλαίσιο που ενισχύει τη μεταφορά γνώσης, την εφαρμοσμένη έρευνα, την ανάπτυξη δεξιοτήτων και τη δημιουργία ευκαιριών για φοιτητές και αποφοίτους, συμβάλλοντας στη διαμόρφωση ενός ισχυρότερου οικοσυστήματος γνώσης και καινοτομίας.




















