Newsroom
Απεργούν σήμερα Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026, οι εργαζόμενοι στις Περιφέρειες της χώρας και οργανώνουν κατά τόπους συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας.
Σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσαν, απεργούν στις αντιλαϊκές αντεργατικές πολιτικές της κυβέρνησης, προχωρώντας σε αγωνιστική διεκδίκηση ικανοποίησης των αιτημάτων, συμμετέχοντας στην 24ωρη κλαδική απεργία, που προκήρυξαν ως ΟΣΥΑΠΕ.
Οι εργαζόμενοι στις Περιφέρειες, όπως λένε, διεκδικούν το αυτονόητο:
• Μαζικές μόνιμες προσλήψεις – στελέχωση των υπηρεσιών μας και διάθεση όλων των απαραίτητων μέσων και εξοπλισμού
• Αυξήσεις 20% στους μισθούς.
• Επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού.
• Εξομοίωση αποζημιώσεων και επιδομάτων με τις ελεγκτικές υπηρεσίες φορέων του δημόσιου τομέα.
• Χορήγηση ελεγκτικού επιδόματος σε όλες τις ελεγκτικές υπηρεσίες και τις υποστηρικτικές δομές των Περιφερειών.
• Υπογραφή Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας για τους υπαλλήλους των Περιφερειών, με θεσμικά ζητήματα, μη μισθολογι




















