Κυριακή, 22 Δεκεμβρίου, 2024

Παράτυπη απόφαση του Δ.Σ.Λ.

Σήμερα στο ραδιόφωνο του «Parosvoice.com» και στην εκπομπή «Πρωινή Φωνή», τόσο ο πρόεδρος των Αλιέων Πάρου, Δημήτρης Σκιαδάς, όσο και η δικηγόρος, Γρ. Πρωτολάτη που εκπροσωπεί αλιέα πελάτη της, μίλησαν για ορισμένα φαινόμενα που επικρατούν σε αλιευτικά καταφύγια του νησιού μας.

Όπως είπε ο κ. Σκιαδάς, τα αλιευτικά καταφύγια έχουν ουσιαστικά μετατραπεί –παρά τον αρχικό προορισμό τους- σε λιμένες για τουριστικά σκάφη (κάτι που οι αλιείς κατανοούν έως ενός σημείου και προσπαθούν να βρίσκεται μια «χρυσή» λύση), αλλά πλέον υπάρχει και έξωση των αλιευτικών σκαφών! Σύμφωνα με τον κ. Σκιαδά, με ενημέρωση που είχε αλιέας στο αγκυροβόλιο Νάουσας από το Λιμενικό Ταμείο Πάρου Αντιπάρου, πρέπει να αποχωρήσει από εκεί, διότι στη θέση που έχει πρέπει να πλαγιοδετεί λάντζα που μεταφέρει παραθεριστές!

Ο κ. Σκιαδάς είπε ότι κακές συνθήκες για τους αλιείς επικρατούν και σε άλλα αλιευτικά καταφύγια του νησιού, όπως στο αγκυροβόλιο της Αλυκής, που έχει δημιουργηθεί για τη φόρτωση – εκφόρτωση αλιευμάτων, αλλά λόγω της ύπαρξης τουριστικών σκαφών που ελλιμενίζονται εκεί, κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Ακόμα, ανέφερε περίπτωση στο αλιευτικό καταφύγιο στον Αμπελά, όπου χθες, (Τρίτη 24/7/2024), αλιέας δεν μπορούσε να δέσει για να εκφορτώσει αλιεύματα, αφού ο χώρος είχε καταληφθεί από φουσκωτά σκάφη.

Η κ. Πρωτολάτη

Η δικηγόρος, Γρηγορία Πρωτολάτη,, που εκπροσωπεί τον αλιέα υπό έξωση στο αγκυροβόλιο της Νάουσας, είπε ότι καταρχάς ο λιμένας έγινε με χρήματα της τότε Νομαρχίας Κυκλάδων και της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την εξυπηρέτηση όχι μόνο των ψαράδων της περιοχής, αλλά και για τους αλιείς άλλων νησιών.

Όπως υποστήριξε στο αλιευτικό καταφύγιο προτεραιότητα έχουν τα αλιευτικά σκάφη αλλά ο πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Πάρου Αντιπάρου, Αλέξης Γκόκας, με προσωπική του απόφαση άλλαξε τη χωροθέτηση των σκαφών. Χαρακτήρισε την απόφαση παράνομη και καταχρηστική, ότι ο ίδιος ο κ. Γκόκας δεν έχει καμία αρμοδιότητα για να το κάνει μόνος του αυτό, η απόφαση δεν είναι αναρτημένη στο «Διαύγεια» και για οποιαδήποτε αλλαγή χωροθέτησης πρυμνοδέτησης και πλαγιοδέτησης σκαφών χρειάζεται Κανονιστική Απόφαση και ψήφιση νέου κανονισμού από το Λιμενικό Ταμείο.

Τέλος, η κ. Γρ. Πρωτολάτη είπε ότι θα προσβάλλει οιαδήποτε απόφαση του κ. Γκόκα και θα προσφύγει στις Νομικές Αρχές.

bluestarferries

FLEXCAR

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

FLEXCAR

YOUTUBE LIVE

ΙΑΤΡΟΝΗΣΟΣ ΠΑΡΟΥ