Παρασκευή, 26 Ιουνίου, 2026
More
    Αρχική Αντίπαρος Ηλεκτρική διασύνδεση με δεύτερο υποθαλάσσιο καλώδιο

    Ηλεκτρική διασύνδεση με δεύτερο υποθαλάσσιο καλώδιο

    28

    Ξεκίνησε το έργο της υποθαλάσσιας ηλεκτρικής διασύνδεσης με την Πάρο, όπως γνωστοποίησε ο δήμαρχος Αντιπάρου Αναστάσιος Φαρούπος.

    Ειδικότερα, ο κ. Φαρούπος σε σχετική του ανάρτηση αναφέρει:
    «Μετά από προσπάθειες τεσσάρων και πλέον ετών, ξεκίνησε το έργο της ηλεκτρικής διασύνδεσης με δεύτερο υποθαλάσσιο καλώδιο που θα ενώνει την Πάρο και την Αντίπαρο. Το έργο αυτό είναι ζωτικής σημασίας για την ενεργειακή επάρκεια του νησιού μας. Να ευχαριστήσουμε τον κ. Αναστάσιο Μάνο, Διευθύνων σύμβουλος ΔΕΔΗΕ, τον προϊστάμενο ΔΕΔΗΕ Κυκλάδων κ. Ραγκούση Νικόλαο και τον πρώην προϊστάμενο ΔΕΗ Πάρου κ. Καπαρό Γεώργιο».

    FLEXCAR

    bluestarferries

    Το όνειρο έγινε πραγματικότητα! Ξεκίνησε το site του Ιστορικού Αρχείου της ΦΩΝΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥ


    Θα βρείτε συγκεντρωμένες όλες τις εκδόσεις της εφημερίδας, από την πρώτη κυκλοφορία το 1945 έως τα πιο πρόσφατα τεύχη.
    Όλα διαθέσιμα σε μορφή PDF για εύκολη περιήγηση και μελέτη.
    Μπείτε και γνωρίστε την ιστορία της Πάρου μέσα από τις στήλες μας!

    This will close in 15 seconds