Μετά τις αλλαγές που έφερε το υπουργείο Οικονομικών με το νέο Φορολογικό Κώδικα τον Απρίλιο, η επικοινωνία της Εφορίας με τους φορολογούμενους θα γίνεται αποκλειστικά με ψηφιακά μέσα. Σε αυτό το πλαίσιο, η επικαιροποίηση του e-mail αποτελεί προτεραιότητα των φορολογουμένων και πρέπει να γίνει εντός 10 ημέρων από την ειδοποίηση.

Mέσω του myAADE, οι φορολογούμενοι που μεταβάλλουν τη διεύθυνση e-mail τους θα πρέπει να κατευθυνθούν στην ενότητα «Μητρώο και Επικοινωνία» και από εκεί στην υποενότητα «Στοιχεία Επικοινωνίας» για να επικαιροποιήσουν τη νέα ηλεκτρονική τους διεύθυνση.

Σημειώνεται ότι, οι πολίτες πρέπει να είναι πολύ προσεκτικοί και να είναι σίγουροι πως έχουν καταχωρίσει τη σωστή ηλεκτρονική διεύθυνση, διότι η αιτιολογία ότι η ειδοποίηση πήγε σε λάθος e-mail δεν θα μπορεί να αποτελεί δικαιολογία σε περίπτωση που δεν πληρώθηκε έγκαιρα κάποιο πρόστιμο ή εισφορά.

Με τη νέα διαδικασία καταργείται η έγχαρτη αλληλογραφία που εφαρμόζεται έως σήμερα σε μεγάλο βαθμό. Όλα τα έγγραφα θα κοινοποιούνται με την ανάρτησή τους στον λογαριασμό που διαθέτει κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο στο πληροφοριακό σύστημα της ΑΑΔΕ. Ο φορολογούμενος θα λαμβάνει μια ειδοποίηση στο ηλεκτρονικό του ταχυδρομείο και θα εισέρχεται στο πληροφοριακό σύστημα με τους κωδικούς του για να λάβει γνώση του εγγράφου.